10e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 10e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

10e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

25 Mei 2014 | Ierland, Kilkenny

10e week

31-03-2014

Ik was van plan om te beginnen met de groente dus ik had alle materiaal al te tevoorschijn gehaald en ik wou de groente pakken maar die was er niet. Dus ben ik naar glasrai en goodies gelopen. Dat is een klein winkeltje met gebak en broodjes en verse groente. En alle oude die ze op dat moment heeft krijgen wij dan mee. Dus ik ben met mijn houten doosje en sla en broccoli terug gelopen naar de zoo. En daarna heb ik de groente dus gedaan. Daarna heb ik buiten blaadjes geraapt en in 2 hokken verspreid. Ik heb ook alle slangenhokken in de reckroom schoongemaakt. Daarna hebben we voor ons project dieren bestudeerd. We observeren ze 15 minuten en schrijven dan op wat hij doet. En daarna hangen de we de cricket feeders in de hokken en besturen we ze nog een keer 15 minuten. Dat doen we bij een aantal dieren meerdere keren en daaruit halen we een conclusie. Ze gaan dit met heel veel manieren doen niet alleen de cricket feeders. Daarmee proberen we een artikel te maken over de verrijking van reptielen omdat die er bijna niet zijn. Daarna heb ik de ramen van de buitendeur schoongemaakt, de kraaghagedis en ook het raam van de bijtschildpad aan de binnenkant. Als laatste heeft dave me geholpen het hok van de krokodil varaan schoon te maken. Die is vrij groot en agressief dus we hadden en schild nodig. Die heeft hij vast gehouden en ben het hok in gegaan en het de vieze plekken eruit gehaald.

01-04-2014

Vandaag was een saaie dag. Ik heb weer de groente gedaan. Daarna heb ik de rest geholpen met alle waters schoonmaken. Dat doen we elke dinsdag en donderdag. Daarna heb ik labels gemaakt en verder hebben we weinig gedaan en om half 5 mochten we al gaan.

02-04-2014
Vandaag ben ik met James op een zoo to you geweest bij Dublin university. Dan brengen we ongeveer 15 dieren mee en praten we tegen een groep over deze dieren ook gaan we rond met deze dieren zodat de mensen die willen aanraken dat kunnen. Het was een groep van 30 studenten die diergeneeskunde studeren dus ze waren allemaal heel enthousiast en geïnteresseerd. Dat duurde ongeveer 3 uur. Daarna hebben we alles weer ingepakt en zijn we weer terug gereden. Het was rond 5 uur en we zaten dus midden in de file. Ik was rond 7 uur thuis en moest toen mijn koffer nog pakken want ik ga voor een paar dagen naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 35037

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: