9e en laatste weekje in Tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 9e en laatste weekje in Tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

9e en laatste weekje in Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Celeste

31 Juli 2012 | Spanje, Madrid

9e week

Maandag 18-6-2012:
Maandag zijn we om half 9 opgestaan en al onze spullen snel opgeruimd en verstopt voordat de schoonmaakster kwam omdat we er illegaal zaten. Om kwart over 9 waren we kant en klaar en gegeten en hebben we een taxi gepakt naar de dichtstbijzijnde bustop om met de bus naar het jungle park te gaan. Het was echt te mooi om hier allemaal uit te leggen maar ga toch mijn best doen :D
Toen we binnenkwamen zagen we gelijk de tijgers en die werden om 1 uur omgewisseld met de witte tijgers (die echt heeeeel mooi waren) daarna zijn we even naar de het winkeltje geweest waar mam heel lang heeft gekeken voor souvenirs. Daarna zijn we een stukje doorgelopen en om 12 uur hadden we een vogelshow met ara’s en papagaaien en kleine exotische vogeltjes. Die echt zo ontzettend mooi was. De papagaaien waren aan het springen en rollen en rondvliegen over heel het publiek en er was ook nog een vrij grote vogel die vlees at en kleine pootjes had. En die man gooide een stukje vlees naar de andere kant en die vogel als een malle op die korte pootjes erachteraan rennen. En dat zag er echt hilarisch uit. Daarna zijn we nog weer verder rondgelopen en om 1 uur hadden we een roofvogel show. Die ook echt heel mooi was. Er waren een paar ibissen en kraanvogels en ook echt zee arenden en grote valken en havikken die echt gave dingen deden. En toen het was afgelopen moest 1 van die kraanvogels erlangs om weer terug te gaan naar zijn hok en er een liep een verzorger voor en achter en wij moesten aan de kant omdat die vogel er als een macho bij liep en dus ruimte nodig had. Liep die daar met zijn pluimkuifje omhoog en zijn vleugels gespreid heel stoer langs ons heen en dat zag er ook echt geniaal uit. Ik heb ook echt elk klimrek gehad wat er stond. En toen kwamen we bij de wasberen en die waren echt super leuk. Ze waren heel dik en harig en waggelde echt naar ons toe en hebben we ons echt een half uur aangestaard. Daarna zijn we iets gaan eten en drinken en weer verder gelopen. Rond kwart over 3 zijn we naar de witte tijgers gelopen want die moest en zou ik zien. Daarna hebben esther en ik een extra xl large hotdog gehaald die echt heerlijk was. En daarna hebben we allemaal een ijsje gehad. En zijn we naar de parkeerplaats gelopen waar de bus ons op zou komen halen en weer dij busplaats af zou zetten. Daarna zijn we naar de hele grote supermarkt gelopen en hebben boodschappen gedaan en weer met de taxi teruggegaan. Papa had lekker kippenpootjes en patatjes gemaakt en mama salade. Dus hadden we weer heerlijk gegeten. Daarna hebben we nog even gezeten en alle spulletjes bij elkaar gepakt. En toen verveelde we ons zo en zijn we maar naar de gamehal gegaan waar alles kapot bleek te zijn nadat je er geld in had gegooid. Rond een uur of 8 waren we terug en hebben we Spanje Tsjechië gekeken. Daarna hebben we nog even lekker gezeten en zijn we teruggegaan met de taxi rond een uur 10 kwamen we aan en waren ze bezig met de meeting. Daarna heb ik al mijn gingen gedaan die ik moest doen en mijn laatste weekje op de boot geregeld en lekker gaan slapen.

Dinsdag 19-6-2012:

Vanochtend werd ik om om half 7 al wakker van iemand en keek ik op mijn mobiel hoelaat het was en zag allen de laatste 2 cijfers en die waren 29 dus ik dacht ooh bijna half 9 dan gaat mijn wekker zo, maar die ging dus niet dus heb ik nog een keer gekeken en zag dat het pas half 7 was… om 9 uur was ik weer in het huis en ik heb nog een paar dingetjes van sri Lanka bijgewerkt. En daarna mijn blog maar is bijgewerkt van vrijdag zaterdag zondag en maandag omdat ik toen de hele tijd wegwas. Toen was het bijna 5 uur en ben ik weer verder gegaan met mijn stage opdracht. Nadat ik die zo goed als af had hebben we gegeten en daarna heb ik niet zoveel gedaan beetje gezellig gezeten en toen hadden we meeting. En helaas moest rose weg. En dat was toch wel een beetje emotioneel.. rond 12 uur lag ik lekker in bed.

Woensdag 20-6-2012:

Vanochtend was het weer om 9 uur beneden en we moesten alles spotless schoonmaken omdat Ed weer kwam. Om 11 uur waren we klaar en hadden we weer een meeting omdat het blijkbaar niet schoon genoeg was en moesten de mensen die op de niet schoon genoege plek zaten het opnieuw doen en ik heb met een paar andere ons appartement opgeruimd. En maar is al mijn spulletjes een beetje bij elkaar gepakt. Toen dat klaar was ben ik weer verder gegaan met mijn stage opdracht. Met de opmaak en inhoud en voorwoord en inhoudsopgave. Rond half 3 hadden we weer meeting voor de nieuwe mensen die ed nog niet kende maar iedereen moest erbij zijn. Wat wel weer een beetje jammer was want het was weer een meeting van een uur. Daarna ben ik weer verder gegaan met mijn opdracht. Toen was het 6 uur en had ik dat gelukkig ook af. Toen was het eten klaar en we hadden lekker spaghetti met kip en saus en nog iets anders waarvan ik niet weet wat het was. Daarna hadden we nog een meeting voor de mensen die nog op de boot zaten die middag en het was weer sprecies dezelfde meeting alleen dan nog langer en ook daar moesten we weer bij zijn.

Donderdag 21-6-2012:

Donderdag mocht ik op de boot de Eden samen met Esther. We konden alleen maar op de 1e trip mee want de 2e zat vol dus hebben we lekker bij Victoria’s een pizza gehaald met patat. En daarna lekker gewinkeld in het centrum van Puerto Colon. Daar hebben we souvenirs gekocht voor iedereen thuis. Daarna hebben een ijsje gehaald en zijn we om 4 uur opgehaald met 2 andere mensen van de boot. Toen we thuis aankwamen hebben we gedouched en heb ik mijn koffers maar ik gepakt wat nog al een gedoe was. En ’s avonds hadden we weer een heeeeele lange meeting maar ik had daar niet zo heel veel meer aan.



Vrijdag 22-6-2012:

Vrijdag was mijn laatste dagje in het huis dus mocht ik op de Free Bird One samen met Esther. Net voordat we weggingen met de boot kwamen Emily en Lewis er nog bij. Mijn ouders zaten ook op de boot en het was echt een hele geslaagde dag met zijn 4e we hebben lekker gezwommen en gegeten op de boot en ik heb nog een shirt gekocht van de Free Bird One als aandenken. Toen we thuiskwamen heb ik de laatste spullen ingepakt en gewacht tot Esther iedereen had opgehaald van de haven en daarna heeft ze gegeten. Ian en ik hadden onze laatste dag en we hebben dus gewoon buiten gezeten en gewacht tot Esther was. Zodat ze meekonden naar het hotel van mijn ouders waar ik blijf slapen. En halverwege de meeting moest ik gaan dus iedereen begon de roepen dat ik niet moest gaan en toen mochten ze van Ed toch nog ajuus zeggen dus ben ik 10 minuten bezig geweest met iedereen knuffelen en sommige waren ook aan het huilen dus dat is een teken dat we wel echt een hechte band met elkaar. Bij het hotel heb ik Teresa nog een flinke knuffel gegeven. En ik ga ze ook echt wel heel erg missen. Die avond zijn we lekker uit eten geweest en thuis nog tv gekeken en optijd gaan slapen.

Zaterdag 23-6-2012:

Toen we die morgen wakker werden gingen me ouders naar het ontbijt en heb ik iets in de winkel gehaald. Om 11 uur moesten we de kamer uit dus hebben we alles gepakt en ik heb nog even lekker gedoucht. Dus we hebben de spullen in zon ruimte in het hotel gezet en zijn lekker nog even wezen winkelen want we moesten pas om half 6 vliegen dus rond half 4 op het vliegveld. We hebben een goede laatste dag gehad nog heel even langs het strand gezeten daarna hebben pap en ik een broodje kroket gehaald bij de Nederlandse snackbar. En toen weer terug naar het hotel en hebben we de koffers gewogen en hebben we alle koffers te zwaar ingepakt en moesten we sommige dingen overpakken en anders doen en wegdoen. Toen alles uiteindelijk wel goed was hebben we een taxi gebeld en zijn we naar het vliegveld gegaan waar we in een gigantische rij moesten wachten tot we konden inchecken en daarna zijn we naar een restaurantje geweest en hebben we iets gegeten en gewacht tot we door de gate heen konden en daarna nog heel lang in het vliegtuig zelf gewacht. In het vliegtuig hebben we happy feet 2 gekeken en daarna heb ik alleen maar sudokus gemaakt en woordzoekers. Toen we eenmaal thuis waren hadden we heel snel de koffers al maar moesten we heel lang wachten op alle andere dingen. Toen waren we eindelijk bij de auto en sliep ik het grootste deel van de rit. We waren rond een uur of half 2 terug en ik had nog een verjaardag van een hele goede vriendin en daar zijn we nog snel even langs geweest en het was wel leuk om alle vrienden enzo weer te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 34981

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: