8e weekje stage in tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 8e weekje stage in tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

8e weekje stage in tenerife

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

19 Juni 2012 | Spanje, Madrid

8e week

Maandag 11-6-2012:

Vanochtend was ik weer om 9 uur in het huis om schoon te maken. Daarna heb ik even een serie gekeken en weer flink aan het werk. Ik heb nu alle research voor de 10 vlinders af. En daarna even lekker gedoucht. En verder niet zoveel gedaan omdat ik de hele dag al bezig was geweest. En toen moest jeroen zo nodig op het terras (dat is naast de dojo waar ik altijd zit) moest gaan zagen met zo’n elektrisch ding waardoor je echt moest schreeuwen naar de gene die naast je zit. Dus hebben we jeroen maar mooi naar buiten gestuurd. En ze waren ondertussen een paar kamers aan het betegelen en schilderen omdat er in 3 weken 26 nieuwe mensen komen dus ben ik wel blij dat ik dan weer terug ga omdat we dan met zon 50 man zouden zitten en dat is echt te veel voor mij. Daarna heb ik weer verder gewerkt en toen weer mijn serie gekeken. Daarna hadden spaghetti bolognese wat nergens naar smaakte omdat ze vieze worstjes erdoorheen hadden gedaan. Dus heeft Joris mijn eten verder opgegeten. Ik heb me na die tijd nog even omgekleed omdat het toch een beetje fris werd. En om half 10 hadden we nog steeds geen meeting en iedereen daar op zat te wachten.

Dinsdag 12-6-2012:

Om 9 uur moesten we weer klaar staan om schoon te maken. Ik heb met tom en jack de keuken schoongemaakt. Daarna hadden we ineens om 10 uur meeting omdat roza wou weten wie wat allemaal deed. Omdat alle nieuwe gewoon de hele dag niks doen terwijl ze best iemand konden helpen of finshots konden doen. Dus heeft de helft van die groep vanochten jeroen geholpen met schilderen voor de nieuwe kamers waar de volgende 26 mensen in komen te liggen. Ik heb ook geholpen met schilderen en ik moest alle precieze dingen doen op het hout en de rest heeft alle muren geschilderd omdat die veel langer zijn en ook bij de bovenkant kunnen komen dus heb ik lekker op mijn krukje alle hout en latjes gelakt (: om 12 uur waren we klaar en zijn we even naar de supermarkt geweest en heb ik lekkere koude cola en chocolade koekjes gehaald. Daar was ik toch wel echt even aan toe. Toen we net wouden terug gaan kwam er een nieuw meisje die mijn klerenkast bed in beslag heeft genomen dus nou heb ik geen klerenkast meer en moet ik alles of in mijn koffer proppen en de volgende morgen zoeken wat ik aanwil of alles op mijn bed laten liggen. Toen we terug kwamen hebben we even tegels helpen sjouwen. En daarna maar weer verder met mijn eigen project.

Woensdag 13-6-2012:

Het was weer net als anders gewoon om 9 uur beneden zijn. Ik heb ‘sochtends gewoon gewerkt en jeroen moest een paar mensen hebben die cement gingen mixen en tegels leggen. Dus ik wou wel meehelpen waren we met een paar anderen cement aan het mixen zei jeroen dat hij ziek was en ging hij in bed liggen dus konden wij ook niet volgens hem en heb ik maar gewoon weer verder gewerkt met mijn projecten. Om 2 uur zou ik door esther weggebracht worden naar het vliegveld om mijn ouders daar op te halen maar dat mocht blijkbaar niet met de auto van awf dus heb ik een taxi geregeld voor 4 uur daarvoor ben ik nog snel even naar de bank gegaan om geld te halen voor die taxi en een flesje cola voor papa. Toen de taxi er was ben ik naar het vliegveld gegaan en het was echt zon gezellige taxichauffeur die was echt heel geïnteresseerd in wat ik deed en wat voor opleiding enzo. Ik was daar rond kwart over 4 en heb maar is rond gelopen toen kwam ik een snoepautomaat tegen en die kon ik natuurlijk niet weerstaan dus heb ik maar een kitkat gehaald en in plaats van 1 kreeg ik er ineens 2 uit dus ik helemaal happy maar het was buiten zo warm dat ik papa’s cola al had opgedronken. Ik heb daar ongeveer een half uur 3 kwartier gewacht en toen waren ze eindelijk klaar en moest ik ze nog gaan zoeken. Na een kwartier was dat ook allemaal gebeurd en zijn we met de taxi naar het hotel gegaan. Wat echt een supermooi hotel is met een gigantisch zwembad en een bad en een wc waar je toiletpapier door mag spoelen :D dus hebben we eerst even snel wat eten en drinken gehaald. En daarna de zoektocht naar een lekker restaurant MET tv om de wedstrijd te kijken. Wat dan alweer een beetje tegenviel. Maar ik heb wel ontzettend lekker gegeten. In de pauze hebben we afgerekend en met de taxi terug naar het hotel om de andere helft te kijken. Pap met zijn biertje ik met smirnoff en mama was foldertjes aan het doorspitten. Na de wedstrijd ben ik maar naar het huis gegaan en was nog gewoon optijd voor de meeting van kwart over 10…. We moeten echt is een keer iets gaan doen aan die tijden van die meetingen.
Na de meeting heb ik de mappen klaargemaakt voor op de boten en daarna lekker naar bed gegaan.

Donderdag 14-6-2012:

Vanochtend moest ik de taken uitdelen omdat janneke nog in bed lag want die had gisteravond een reden ofso. Dus heb ik mijn ding gedaan en daarna alles controleren. Daarna ben ik maar weer aan de slag gegaan. En kregen we een mailtje van school dat we de week na stage moet ik nog 2 projecten opnieuw moet maken met een groepje omdat ze niet goed genoeg waren en 1 toets inhalen en nog 1 herkansen dus hebben we met de andere die hier zaten maar even een mailtje gestuurd dat dat voor ons een beetje onmogelijk word omdat ze nu pas dat mailtje sturen dat het toch de week na stage omdat ze eerst zeiden dat het de week voor de volgende stage is. En wij dus nog niks hebben voorbereid. Maar ik heb wel veel dingen op de computer staan. Heb ik eindelijk mijn dingen af met projecten en alles opgestuurd naar ed en moet ik nog weer voor school gaan leren.

Vrijdag 15-6-2012:

Moesten we om 9 uur weer klaar staan en heb ik even op en neer gemaild met school omdat er wat dingen waren over toetsen inhalen die niet duidelijk waren maar het kwam er op neer dat ik mijn laatste weekje in tenerife flink moet gaan leren omdat als ik terug kom gelijk die dinsdag en woensdag toetsen moet maken. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan. Om 5 uur vond ik het wel goed geweest en ben ik gaan douchen en vast klaar maken om die avond naar helens te gaan. Om 9 uur zijn we daar heen gegaan en hebben we daar weer heerlijk gegeten. En daarna ben ik tot 12 uur gebleven en met 2 andere meiden naar huis gelopen omdat ik hoofdpijn had een ander meisje zich ook niet goed voelde en de ander gewoon heel moe was. (waarschijnlijk hebben we iets verkeerd gegeten want ongeveer 10 mensen waren ziek en een moest zelf een paar dagen overgeven).

Zaterdag 16-6-2012:

Zaterdag ben ik om kwart over 10 met de taxi lekker naar papa en mama geweest. Daar heb lekker aan het zwembad gelegen en de beste douche ever gehad en daarna heerlijk met pap en mam uiteten geweest bij een visrestaurant. Waar ik lekkere spareribs heb gehad met patatjes en sla. Daarvoor zijn mama en ik nog even door het winkelcentrum gegaan en heb ik nieuwe schoenen gekregen, het zijn zwarte schoenen met een sleehak en een bandje wat je om je been moet knopen. Daarna zijn we terug gegaan naar mijn huis en heb ik ze hier even rondgeleid. Omdat ik mijn haar en make up al in het hotel heb gedaan hoefde ik alleen nog om te kleden en tanden te poetsen en met 10 minuten dus klaar was. Daarna heb ik heel lang met de rest gezellig gezeten en gewacht to de taxis die hier om half 12 al zouden moeten om half 1 eindelijk een keer aankwamen. Ik zat met esther ronnie en Britt in de taxi, en we hadden wecht de leukste praty taxi chauffeur ooit. Die muziek stond op maximaal en hij was de hele tijd met dat lampje onder het spiegeltje op de maat van de muziek aan het knipperen. En daarna heb ik echt een hele goede laatste zaterdag avond gehad met iedereen. Toen ik voor het laatst op mijn mobiel keek was het half 6 dus ben ik maar gaan slapen.


Zondag 17-6-2012:

Zondag ochtend hadden esther en ik de wekker om 9 uur gezet en hebben we ons klaar gemaakt en spullen gepakt om gezellig een weekendje bij mijn ouders door te brengen. We zijn eerst nog even bij het winkeltje geweest want esther wou nog een cadeautje hebben voor mijn ouders dus heeft ze maar 4 van die grote worsten gehaald. En daarna bij de bakker nog snel een roombroodje bij de bakker gehaald. Daarna heb ik een taxi gebeld en zijn we naar het hotel gegaan met beide 3 tassen aan onze arm en hadden we geluk dat er op dat moment niemand bij de receptie stond. Anders hadden ze ons toch wel een beetje raar aangekeken. Daarna hebben we weer heerlijk aan het zwembad gezeten en een beetje gewerkt aan ons bruine kleurtje (terwijl esther al dicht tegen de ongelofelijk bruin aan zit). Maar ik ben wel echt lekker verkleurt. En we hebben nog een paar leuke foto’s gemaakt. Daarna zijn we naar een Nederlands restaurantje geweest waar ik wel goed heb gegeten maar de gastvrouw was echt het tegenovergestelde van klantvriendelijk…
Daarna zijn we teruggegaan naar het hotel en hebben we daar weer Nederland gekeken die het weer flink heeft verprutst. Dus we hebben we alle oranje spulletjes in onze gedachten even flink verbrand omdat het hotel er denk ik niet heel blij mee zouden zijn als we het echt deden. Daarna zijn papa esther en ik nog even naar beneden gegaan en een biertje gedronken en meegedaan aan zo’n quiz. Daarna zijn we een stukje verder gelopen en daar stond een man met een grote steenarend waar je mee op de foto kon. Dus dat heb ik dan ook gedaan en het zijn wel echt gave foto’s geworden. Rond 11 uur zijn we teruggegaan en hebben we onze bedden klaargezet en zijn we gaan slapen. Om 2 uur werd ik nog een keer wakker omdat het zo bloedheet was binnen en heb ik even een half uurtje op het balkon gezeten om een beetje af te koelen. En daarna heb ik weer lekker verder geslapen.

  • 20 Juni 2012 - 05:20

    Harm En Sylvia:

    Ha Celeste en fam.
    Je moet je vader niet zo verwennen met extra cola.
    Water is ook goed genoeg.
    Verder moet je het wel een beetje uitbuiten dat Men M er zijn.
    Geniet nog even en het zit er al zo op.

  • 20 Juni 2012 - 17:16

    Carla:

    Nu kan het nog, even reageren. Leuk week verslag weer. Wel gezellig zo te lezen dat je pap en mam er zijn. Lekker shoppen en eten en wat al nog meer. Ook nog leuke schoenen gekocht? Ben wel benieuwd hoe poeppie bruin je bent.
    Maar als je terug komt graag een beetje heel veel zon meebrengen een zon die stabiel weken kan blijven. Doe iedereen de groetjes en tot ziens. Carla

  • 22 Juni 2012 - 10:21

    Harm En Sylvia:

    Ha Celeste je hebt een achterneefje Ties is zijn naam

  • 23 Juni 2012 - 10:37

    Carla:

    Zo en nu alweer koffers pakken en naar Nederland terug. Wat snel, gaat het toch. Vergeet niet een beetje zon en mooie temperatuur mee te nemen. Voor een stabiele mooie zomer hier in heel Nederland. Goede reis terug. Groetjes Jos en Carla

  • 29 Juni 2012 - 05:12

    Carla:

    He Celeste,
    Natuurlijk was ik benieuwd of je nog een eind verslag had gedaan. Wie weet komt het nog. Vanmorgen een bericht van jou op facebook gelezen wat is dat dan geld terug betalen aan school. A.s. donderdag kom ik nog even langs, kletsen we dan verder. Nu naar school yes de laatste dag van dit jaar, 7 weken vakantie van school. Groetjes Carla

  • 10 Juli 2012 - 14:00

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 34970

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: