5e week stage in tenerife alweer. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 5e week stage in tenerife alweer. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

5e week stage in tenerife alweer.

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

03 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Maandag 21-5-2012:

Vanochtend zat ik met Britt op de boot we zouden op de Royal delfin zitten maar die gin pas om half 11 weg en de eerste trip zat vol. En de andere boten waren ook overvol met onze mensen want de freebird ging vandaag niet en daar kan altijd iedereen op als andere boten niet gaan maar op de maxicat zaten er 3 en de one 4 you zater er 3 en de andere 2 boten dus niemand en zijn we maar op de eden gegaan. Want wel echt de kleinste boot was. De eerste trip waren en een stuk of 10 mensen en de 2e trip wel 15. Maar het was wel echt leuk je hoeft daar niets te doen omdat het zo’n klein bootje is en hebben we lekker in het zonnetje gezeten. Er waren maar 2 mensen als crew een jongen en een oudere man als kapitein. Die een poging deden ons Spaans te leren wat toch een beetje wanhopig was maar heb vandaag geleerd hoe je zegt hoe gaat het en wat is er aan de hand? Dus is toch alweer een beetje meer. Maar het was een beetje een rare dag vandaag want de freebird ging niet en omdat de eden zo’n klein bootje is heeft die maar 2 trips 1 van 2 uur en 1 van 4 uur en normaal hebben de grotere boten 1 van 3 en 1 van 4 of 4,5 uur. Maar de maxicat had 1 5 uur trip en was om 3 uur al klaar wij waren om 4 uur klaar en de on 4 you om half 5. En als wonder van de dag hebben de Nederlandse friettent gevonden en gelijk flink frikadellen en kroketten ingeslagen :D
Om half 6 waren we ongeveer thuis en hebben de datasheets en petities ingevuld en daarna niet zoveel gedaan ik heb mijn blog afgemaakt en online gezet van afgelopen week en mijn serie verder kijken lekker buiten in mijn korte broek en shirtje in de dojo (:

Dinsdag 22-5-2012:

Dinsdag zat ik weer op de eden met Rachel. Er was een vriendin van Rachel, Alexandra, zij was ook een oude vrijwilliger hier en heeft samen met de kapitein van eden een kamer in een hotel in puerto colon. De 2e trip ging niet door omdat er te weinig mensen waren. Dus zijn we naar dat hotel gegaan en lekker aan het zwembad gaan liggen dus vanaf 1 tot half 6 hebben we lekker aan een zwembad met luie ligstoelen met kussens gelegen. Ik ben ook ongelofelijk verband op me benen maar dat wordt tenminste wel mooi bruin (: Daarna zijn we naar en restaurantje naast victorias gegaan en hebben we daar gezeten met pablo (de kapitein) en hadden ze allemaal lekker hapjes voor ons gemaakt chipjes en stokbroodjes met een sausje en een schaal met vlees wat je er dan overheen kan doen. En er zaten allemaal vrienden van Alexandra en pablo rond de 25 ongeveer en allemaal spaans en ze praten dan 5 woorden engels… maar er was ook een man die uit Nederland kwam en nu al heel lang hier woont en echt 6 talen spreekt dus heb ik daar echt heel lang mee gepraat. Om half 7 waren alle mensen van de boten klaar en heeft astrid ons opgehaald. Dinsdag avond was weer vrij normaal we hebben geen film maar ik heb mijn eigen serie weer verder gekeken( ben bij 25 van 375).

Woensdag 23-5-2012:

Woensdag was ik thuis met janneke en esther. Er horen vandaag 2 nieuwe Nederlandse mensen komen dus moesten we het hele backappertment schoonmaken en hebben we gelijk ons appertement schoongemaakt. Toen dat allemaal klaar was hebben we samen lekker een hamburger gehaald in het centrum van arona. Toen we terug waren, waren er nog steeds geen nieuwe mensen en we hebben daarna een beetje achter de computer gezeten en niks gedaan. Daarna hebben we gewacht tot de rest terug kwam en nog steeds geen nieuwe mensen. Esther en janneke moesten koken maar esther moest de mensen van de boten ophalen en heb ik het eten afgemaakt. We aten chili con carne zonder con carna…. Daarna hebben we de hele avond niet zo veel gedaan en vrij optijd naar bed.

Donderdag 24-5-2012:

Donderdag was terugkomdag op het helicon en iedereen die in Nederland was was dus op school en heb ik ’s ochtends even gezellig met hun geskyped. Daarna heb ik weer in het huis en heb gewerkt aan mijn projecten en een poging tot school maar dat is echt gruwelijk saai als je hier in tenerife zit. We hebben de rest van de dag gewerkt tot dat de mensen van puerto colon terug kwamen. We hadden een meeting en verder hebben we ook weer niet zoveel gedaan en zou vandaag weer een nieuw iemand komen maar we hadden de hoop een beetje opgegeven vanwege gisteren. En om 10 uur ’s avonds stond er dus echt een nieuw iemand voor de deur die met de taxi van het vliegveld was gekomen. Het is een jongen uit Engeland dus eindelijk meer engels sprekende mensen :D. daarna hebben we met zijn allen filmpjes gekeken op youtube en verder weer niet zoveel gedaan.

vrijdag 25-5-2012:

’s ochtends moesten we weer om 9 uur in het huis zijn om schoon te maken. Iedereen was vandaag in het huis omdat we allemaal iets gingen doen. Tom en jeroen gingen duiken. Janneke raunieck astrid en rose gingen wandelen. En Rose(alweer) esther, roza en ik gingen paardrijden. Daarna hadden we echt gigantisch last van je kont met al dat gehobbel. Kwart voor 12 waren we klaar en kwart over 12 werd rose opgehaald voor het wandelen. Dus hebben we even gewacht zodat ze daar niet een half uur alleen zat. Daarna zijn we naar de bus gelopen wat nog een behoorlijk eind was. We hebben ondertussen even lekker ergens wat gegeten. En toen eindelijk de bus gevonden maar we zijn nog even het winkelcentrum ingegaan waar ik eindelijk mijn 8e postzegel heb gevonden (had 8 kaartjes en maar 7 postzegels gekregen). Dus konden al mijn kaartjes ook op de bus. Daarna zijn we terug gegaan naar het huis en hebben daar een beetje gewerkt aan de projecten en ik heb een heel stuk gelezen in mijn boek. En toen was het eigenlijk al wel avond en zijn we lekker weer naar helens gegaan. Waar teresa hele tijd stiekem foto’s aan het maken was, dus volgens mij komen daar de raarste foto’s uit(: maar het was echt weer super gezellig bij helens we hebben het zelfde gegeten als vorige week lekker patatjes aardappel taartjes met kip en allemaal hapjes en als toetje een ijsje en een gigantische bak popcorn. Dus het was weer een zeer geslaagde avond.

Zaterdag 26-5-2012:

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en daarna met zijn alle naar het strand waar ik echt hele leuke oorbellen heb gehaald (: halverwege was er een nieuwe jongen gekomen, ian en teresa heeft hem naar het strand gebracht. Hij komt uit Schotland en je kan geen woord verstaan van wat hij zegt. Het was wel vrij bewolkt en heb lekker de hele dag op mijn handdoek gelegen met muziek en mijn boek erbij (die onderhand al bijna uit is ). Om half 6 zijn esther en ik naar de supermarkt gegaan even brood fruit en water halen en de bus van 6 uur naar huis. Daarna heb ik lekker gedoucht en klaarmaken voor die avond. ’s Avonds gingen we met zijn allen uit en het was ook echt weer super leuk. Jack ( de op 1 na nieuwste) is volgens mij nog nooit uit geweest en ging hier helemaal los. Daarna hebben we nog lekker een broodje döner gehaald en rond half 4, 4 uur zijn we met de taxi’s naar huis gegaan.

Zondag 27-5-2012:

Zondag werd ik rond 1 uur wakker heb ik een beetje opgeruimd en daarna heb ik aan mijn verslag gewerkt. Daarna heb ik een beetje gelezen en mijn serie verder gekeken. En verder heb ik alweer niet zoveel gedaan. En ´s avonds hebben we met de Nederlanders een spel gespeeld. Dat hadden we kaartjes met wich one would you choose en dan waren er echt 2 vragen en dan moest je er van kiezen in een bepaalde situatie. En dat was echt geweldig want het waren echt rare vragen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 34978

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: