18e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 18e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

18e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

16 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

18e week

03-06-2014

Vandaag heb ik de hele dag schoongemaakt. We kregen ene giga lading met nieuwe spullen voor in ons winkeltje. En ik heb samen met Ciara eerst alle schappen schoongemaakt zodat de spullen op schone rekken konden. Daarna heb ik boven schoongemaakt, en daarna alles bij de balie. Wat er nu tiptop uitziet. Daarna heb ik
Alex geholpen met de spullen uitpakken en daarna heb ik de rest bij het winkeltje schoongemaakt. En om half 6 was in eindelijk klaar met schoonmaken en heb het laatste half uur lekker niks gedaan.

04-06-2014

Ik heb vandaag schooltours gegeven tot aan de pauze. Na de pauze heb ik de groente gedaan en het water van CJ. Ik heb ook nog 2 observaties gedaan. En het laatste uurtje heb ik aan mijn stage verslag gewerkt.

05-06-2014

Vandaag had ik een dagje vrij genomen. Ik ben met Ciara naar de dierentuin in Dublin geweest. Wat echt heel tof was!!
Daarna zijn we lekker de stad ingegaan en hebben we gewinkeld.

06-06-2014

Vandaag was een verschrikkelijke dag! Er kwam een groep van 120 kinderen binnen. Ik heb uiteindelijk 2 keer een tour van 45 minuten gegeven. Toen ik daar eindelijk mee klaar was heb ik de krekels gedaan. Daarna heb ik 3 observaties gedaan en daarna heb ik het hele achter gedeelte van het gebouw geveegd.

08-06-2014

Omdat ik donderdag vrij had genomen moest ik vandaag werken. Ik ben met Dave op een zoo to you geweest. Het was in City West wat een groot winkelcentrum is naast Dublin. Om 10 uur gingen we al weg en om 12 uur begonnen we. Blijkbaar zijn alle winkels elke zondag los. Achterin stond een halve cirkel met terrariums waar ik bij stond en over de dieren vertelde. Dave stond vooraan bij een tafel waar een we een grote burmese python hadden en tarantula. Om 5 uur waren we eindelijk klaar en het duurde ruim een uur om alles in te pakken. Om 8 uur was ik eindelijk thuis dus was een lange dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 34959

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: