17e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 17e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

17e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

16 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

17e week

26-05-2014

Ik ben vanochtend begonnen met de krekels. Daarna heb ik van de meeste dieren foto's gemaakt en nu hebben alle dieren op reptile scan een foto en 98% een label. Daarna heb ik reptile scan een update gegeven. Alle nieuwe dieren hebben nu een bestand en zoveel mogelijk informatie. Daarna moest ik alle dieren een prijs zoeken. Dus nu heb ik een lijst met de prijs van elk dier met de grootte die ze nu hebben. Ik moest ook een lijst maken van 2014 van welke dieren we hebben en wie er dood zijn gegaan. En hoeveel we er nu hebben en hoeveel er geboren zijn. Daar ben ik de rest van de dag mee bezig geweest. En ik was nog steeds niet klaar met alle dieren prijzen.



27-05-2014

Ik heb vanochtend een bult hokken schoongemaakt en heel veel waters schoongemaakt. Daarna heb ik nog een aantal ramen gewassen. Ik moest ook een kinderspeeltje van een tafel afslopen. En de tafel mocht stuk dus ik mocht me even lekker afreageren. Het was vandaag zo lekker weer dat ik de schildpadden mocht uitlaten. Dus ik ben 2 uur zoet geweest met schildpadden op en neer sjouwen en in het gras laten rondrennen. Daarna heb ik nog foto's van de alligators gemaakt. Ik mocht ook het verblijf in want al het water was eruit omdat James het gat aan het dichtmaken was. En de vloer is heel glad dus de alligators zijn niet zo snel. Maar ik heb de foto's gemaakt en ook nog al mijn ledematen behouden dus dat was weer een pluspuntje. Daarna heb ik van hun labels gemaakt en om 6 uur was ik daarmee klaar en mocht ik gaan.

28-05-2014

Ik was aan de beurt om de groente te doen. Dus ik heb eerst heel veel gras en paardenbloemen geplukt voor een paar dagen. Toen de groente gedaan. Na de pauze hebben we weer een aantal observaties gedaan. Na de observaties heb ik een ontwerpt gemaakt voor reclame borden buiten op de parkeerplaats. Daarna heb ik nog een aantal formulieren gemaakt en om kwart voor 6 mocht ik alweer gaan.

29-05-2014

Vandaag hadden we 4 bussen met schoolkinderen voor een school toer in de zoo. Dus ik ben tot 2 uur bezig geweest met die kinderen wat echt een hel was omdat ik niet zo best om kan gaan met kinderen. De hele maand Juni hebben we elke dag minstens 1 school toer. De rest van de dag ben ik verder gegaan met de prijzen lijst voor James.

30-05-2014

Ik heb vandaag weer gras en paardenbloemen geplukt voor de groente. Daarna heb ik netjes de groente gedaan. Daarna heb ik een lijst gemaakt van de volgorde van de groente en hoe het gedaan moet worden. James had een nieuw filter gekocht voor bij de alligator schildpad. Want de oude was stuk en daardoor was het water heel groen geworden. Dus die heb ik geïnstalleerd. Het blijkt weer dat mijn talenten daar niet liggen. Daarna heb ik het water helemaal schoongemaakt zodat het filter gelijk met schoon water kon beginnen. Daarna heb ik buiten een hele tijd onkruid geplukt. Dat behoort ook niet tot een van mijn talenten. En het laatste uurtje heb ik aan mijn stageopdracht gewerkt.

31-05-2014

Vandaag kwam Megan ons om half 2 ophalen omdat we lekker een dagje naar het strand gingen. We zijn eerst naar een soort spookhuis gegaan wat Loftus hall heet. Daarna zijn we naar 3 stukken strand geweest en hebben daar lekker rondgelopen. Daarna hebben we lekker fish&chips gegeten. Waar we wel 50 minuten op hebben gewacht. Daarna zijn we met zijn alleen naar een grote kermis geweest. Wat echt super gezellig was. Om half 12 waren we pas thuis.

01-06-2014

Vandaag waren er te weinig mensen. Dus ik ben maar op een zondag gaan werken. Rob, Ciara en Megan zouden moeten werken maar Rob heeft gisteren ontslag genomen en Ciara is al een tijdje ziek. Ik ben begonnen met de groente. En daarna heb ik alle grote waterbakken gedaan. En toen zag ik dat de Aziatische water agaam eitjes had gelegd dus die heb ik netjes in een bakje in een broedmachine gestopt. Daarna had ik een handeling session. En ik had een schildpadje eruit en ik was aan t praten en ik keek omlaag en toen zag ik dat zijn ogen wegwaren en bleek hij dood te zijn. Dus ik heb hem snel in een doos gedaan en een andere schildpad gepakt voordat de mensen zagen dat hij dood was. Ik heb af en toe geholpen bij de balie omdat er een nieuw meisje was en die heb ik af en toe geholpen. Er was ook verjaardagsfeestje. En ik heb samen met Megan een handeling session gedaan voor die kinderen. En daarna heb ik alles opgeruimd boven. En man wat maken die kinderen en een zooi van. Daarna heb ik alle ballen terug in de ballenbak gegooid. En daarna heb ik Alex geholpen met het schoonmaken van de picknick ruimte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 34944

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: