16e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 16e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

16e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

16 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

16e week

19-05-2014

Vandaag heb ik alles alleen gedaan want Nienke was ziek en Lars op een zoo to you. Dus ik heb alle groente, krekels en water zelf gedaan als laatste heb ik alle dieren de muizen en ratten gevoerd en dat was mijn dag al weer.



20-05-2014

Vandaag heb ik weer de groente gedaan en daarna samen met Lars alle waters schoongemaakt. Ik heb nog wat informatie sheets gemaakt na de groente. Ik heb ook nog een tijdje voor bij de balie gezeten. Daarna heb ik nog 2 handeling sessions gedaan en 1 keer de leguanen kamer. Daarna heb ik nog een aantal hokken schoongemaakt. En als laatste heb ik gesproeid.

21-05-2014

Ik heb krekels aan spinnen gevoerd want Nienke is bang voor de spinnen en durft ze niet te voeren. Daarna heb ik vieze waters schoongemaakt. Ook heb ik de buitenkant van alle ramen schoongemaakt en een paar van de binnenkant. Als laatste heb ik bijna anderhalf uur gesproeid en allemaal heel goed.

22-05-2014

Ik heb als eerste bij alligators het water opgezogen. Er zit blijkbaar een gaatje ergens in dat verlijf waardoor het water er steeds uitloopt. Daarna heb ik alle poep uit de hokken gehaald. Ook heb ik alle grote waterbakken schoongemaakt. Rond lunchtijd was de melk op en moest ik op en neer lopen om nieuwe melk te halen. Ik heb daarna best lang aan mijn stage opdracht gewerkt en het schiet al aardig op. Als laatste heb ik gesproeid en de ratten voor de volgende dag ontdooid.

23-05-2014

Ik ben begonnen met de vieze waterbakken schoon te maken. Daarna heb ik het water van CJ, Jared en de anaconda's schoongemaakt. Ook nog een stuk of 10 ramen. Bubo de uil is een tijdje terug weer naar James huis gegaan en ik heb haar hok schoongemaakt en alle kuikendarmpjes van het raam geschraapt. Ik heb ook nog een handeling session gedaan en ben 2 keer met mensen naar de leguanen room geweest. En daarna heb ik gesproeid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 34938

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: