15e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 15e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

15e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

16 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

15e week

13-05-2014

Vandaag heb ik van alles wat gedaan. Ik ben begonnen met de groente en daarna heb ik heel veel kleine klusjes gedaan, zoals een paar ramen schoonmaken en spinnenwebben weghalen. Ik heb ook nog alle vieze waters schoongemaakt en de rest van de dag heb ik aan mijn stageopdracht gewerkt en tussendoor kreeg ik nog een stapel papier om te lamineren.

14-05-2014

Ik heb vandaag als eerste alle waters schoongemaakt. Daarna heb ik de krekels gedaan. En normaal als we dat doen hebben we alle labels bij de hokken hangen en hebben we daar ook internet maar internet achterin het gebouw deed het niet meer dus moest ik alle labels losmaken en mee nemen naar voren om ze in te scannen. Daarna heb ik een paar lampen in hokken vervangen en gemaakt. Nu hebben de schorpioenen een uv-lamp. Daardoor krijgen schorpioenen een soort lichtgevende gele tot groene kleur. Daarna heb ik nog een uurtje aan mijn stageopdracht gewerkt. Als laatste moest ik James helpen met dingen verslepen en als beloning mocht ik het Gila monster voeren.

15-05-2014

Ik heb vanochtend alle planten water gegeven die door de zoo verspreid staan. En daarna een aantal waterbakjes schoongemaakt. Toen moest ik James helpen de schildpadjes die bij de kaaimannen erin zitten eruit te vissen. Een nieuwe alligator die daarbij in zat wou niet goed eten en daarom lieten we vis in dat hok liggen. Maar aangezien de schildpadjes gigantische vreetzakken zijn stelen hun het eten zelfs uit de bek van die kaaimannen. Een van de twee (trevor) is ook al 2 keer gebeten. Een keer in zijn schildje en een keer in zijn hoofd wat hij wonder boven wonder heeft overleeft. En hij heeft er nog steeds niks van geleerd want hij doet het nog steeds. Daarna heb ik nog even aan mijn stageopdracht gewerkt en als laatste heb ik de keuken schoongemaakt en toen mochten we alweer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 34974

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: