14e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 14e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

14e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

16 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

14e week

07-05-2014

Na een weekje in het lekkere warme Turkije moest ik er toch maar weer aan geloven. En weer naar Ierland en beginnen met werk. Vandaag was het alweer woensdag en was dus alweer halverwege de week. Ik ben begonnen met de groente en heb daarna het water buiten de iggy room opgezogen. Het gebouw is heel erg lek en elke keer als het regent bij ons (wat elke dag is) staat het halve gebouw weer blank. Ik heb de rest van de dag geholpen met de handeling sessions en aan het einde van de dag hebben Lars, Nienke, Megan en ik uitjes bedacht voor wat we konden doen. Zodat we ook nog wat meer zagen van Ierland dan alleen ons plaatsje en de stad naast ons.

08-05-2014

Vandaag ben ik weer begonnen met alle water weghalen bij de leguanen kamer. Daarna heb ik alle vieze waters schoongemaakt. Daarna heb ik het water van de Axolotls en Amphiuma. Dat moest ik met een gieter bijvullen en ze hebben relatief grote aquariums dus daar was ik nog wel even mee bezig. Als laatste heb ik nog een aantal labels gemaakt en daarna heb ik informatie sheets gemaakt. Elk dier in onze zoo heeft zo'n sheet daar staat algemene informatie en wat leuke feitjes op.

09-05-2014

Vandaag ben ik met Dave op een zoo to you geweest. Om 8 uur moesten we al wegrijden maar gelukkig waren we om 2 uur al terug en om 3 uur hadden we alles uitgepakt en schoongemaakt. Dus had ik de rest van de middag lekker vrij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 34979

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: