13e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 13e week reptile village - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

13e week reptile village

Door: Celeste

Blijf op de hoogte en volg Celeste

02 Juni 2014 | Ierland, Kilkenny

13e week

21-04-2014

Ik ben vandaag begonnen met het water in de iguana room schoon te maken. Ik had alles klaar en schoon en het grote bassin was aan het opvullen. Ondertussen was ik andere dingen aan het schoonmaken toen Dave ineens naar me toe kwam dat de iguana room blank staat. Dus ik snel die kant op en bleek dat een van de leguanen de tuinslang uit het bassin had gegooid en dat het water over de grond liep en binnen en buiten de iguana room blank stond. Dus heb ik snel de tuinslang weer in het bassin gedaan en de waterstofzuiger er maar weer bij gepakt en alles opgezogen. 2 uur later was alles schoon en weer relatief droog. Toen ik daarmee klaar was heb ik de hokken van de koningsslangen in de keuken schoongemaakt. Toen al het schoonmaakwerk klaar was heb ik mijn oberservaties gedaan voor ons project. En de rest van mijn dag ben ik bezig geweest met mijn stage opdracht.

22-04-2014

Ik heb vandaag samen met Ciara alle waters verschoond. Daarna heb ik de hokken in de reckroom schoongemaakt. Na de pauze heeft dave mij uitgelegd hoe ik de handeling sessions alleen moest doen en daarna heb ik dus een een handeling session alleen gedaan terwijl Dave er naast stond mocht ik iets vergeten te vertellen. Aan het einde van de dag heb ik gesproeid zodat de vochtigheid in de hokken hoog genoeg blijft.

23-04-2014

Ik had vandaag maar een half dagje. Ik heb 's ochtends de krekels gedaan en met de pauze mocht ik al naar huis toe. Ik ga namelijk lekker 2 weken terug omdat we op vakantie naar turkije gaan. En zodat ik de middag over had om al mijn spullen te pakken en lunch te maken omdat ik de dag erna al heel vroeg de bus moest hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 34939

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: