6e week nasuta - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 6e week nasuta - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

6e week nasuta

Blijf op de hoogte en volg Celeste

30 September 2012 | Nederland, Doetinchem


Dinsdag 25-9-2012:

Maandag had ik een soort van dag vrij ik heb thuis gewerkt aan mijn stage opdracht omdat ik hier internet heb. En ik was pas rond 12 uur ’s middags thuis van mijn weekendje Engeland. Maar vanochtend ben ik gewoon weer begonnen met mijn standaard routine. Dus eerst maar weer de waterbakjes goed schoongemaakt. Vandaag was ook barts laatste dag dus heeft hij in de middag pauze koeken voor ons gehaald. Wouter en ik hebben alle vuilniszakken van de keuken in de auto gepropt en naar de stort gebracht. Waar je ze allemaal zon grote stortbak in mocht gooien. Daarna zijn we naar de praxis gegaan en gekeken naar de voorstrijk die ik nodig heb voor mijn achterwand maar dat hadden ze daar niet dus hebben we wat anders mee genomen maar dat bleek achteraf niet het goede te zijn. Dus heeft wouter die maar weer terug gebracht. Daarna heb ik de achterwand een stukje verder afgemaakt met het laatste halve emmertje wat er nog was. En toen was het al 6 uur.

Woensdag 26-9-2012:

Vandaag heb ik weer water en voer gegeven aan de beesten. Toen ik daarmee klaar was heb ik de bak van de schildpadjes op de toonbank schoongemaakt. En daarna de bak met salamanders in de keuken. Daarna heb ik de plek waar bart altijd zijn voer snijd voor de beesten maar is helemaal schoongemaakt en opgeruimd want dat was ook niet de meest mooie plek meer en stond vol met kratten en bakjes en zooi. Daarna heb ik mijn achterwand het rechter stuk ervan de open plekken met pur bedekt waar ik knap lang mee bezig was. Daarna ben ik even naar de spar geweest om spullen te halen. Daarna heb ik heel de keuken opgeruimd en schoongemaakt en zoveel mogelijk nare steekvliegen doodgeslagen want daar word je ook helemaal naar van. En daarna heb ik de stukken pur recht afgesneden zodat ze gelijk met de wand liepen. En toen was het alweer 6 uur.

Donderdag 27-9-2012:

Vandaag kwamen alle andere stagiaires ook weer. En heeft sharon de waterbakjes bijgevuld en majella en ik het voer gedaan. Daarna zijn we gelijk samen met de wand aan de slag gegaan en het word een knap korte blog want dat hebben we echt de hele dag gedaan. Rond half 5 was alle turf op dus konden we niet meer verder maar was het voor 90% af dus hoef ik maandag maar een klein stukje te doen en dan is de eerster laag helemaal af. Daarna hebben we de cavias muizen en ratten ontdooit wat nog knap lang duurde en daarna hebben we op de net python en gele anaconda alle grote slangen gevoerd. De koningpythons hebben ze niet gelijk opgegeten maar de roodbuikboa’s hadden toch een honger en beetje jammer was dat de één een muis vast had en die liet vallen en een andere vast in de bek greep dus hebben we ze met een pincet helemaal uit elkaar moeten halen. We waren daar rond kwart over 6 mee klaar en toen zijn we ook gegaan. Vrijdag had ik vrij omdat ik midden op de middag een stage gesprek bij burgers zoo had.

  • 20 Januari 2014 - 08:35

    Carla Goossens:

    He hallo Celeste,

    Al geinstalleerd? Hoe was de heen reis?
    Hopelijk zie ik snel een berichtje van jou.
    Heel veel plezier in Ierland

  • 21 Januari 2014 - 13:56

    Celeste:

    Hee carla, ja heenreis ging prima, alleen heel lang, ons huisje was verder prima alleen heel smerig. vandaag komt er een schoonmaker en iemand om de wc en de douche te repareren. aan het eind van de week zal ik weer een berichtje neerzetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

.

Recente Reisverslagen:

30 September 2012

6e week nasuta

25 September 2012

5e week en al op de helft.

25 September 2012

4e week nasuta

24 September 2012

3e weekje nasuta

05 September 2012

2e weekje
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 2191
Totaal aantal bezoekers 34943

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: