5e week en al op de helft. - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 5e week en al op de helft. - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

5e week en al op de helft.

Blijf op de hoogte en volg Celeste

25 September 2012 | Nederland, Doetinchem

Maandag 17-9-2012:

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen en ben lekker pas om 1 uur begonnen. Ik ben weer begonnen met de dieren water geven zelfs als ik later begin (: daarna hebben we alle dieren weer vrijgelaten in de hokjes, die hadden we nog in de reisbakjes zitten nog van de reptielenbeurs. En daarna heb ik kikkerbakjes gemaakt voor de export van deze week. En toen was het al weer 6 uur en mocht ik weer naar huis (:


Dinsdag 18-9-2012:

Ik ben weer begonnen met de waterbakjes verschonen en het voeren van de beesten. Daarna heb de nieuwe voedseldieren (krekels) allemaal stukjes wortel gegeven. Daarna heb ik alle muizen ratjes even goed verzorgd. Daarna heb ik het hok van de rattenslangen leeg gemaakt en de slangen overgezet naar een ander hok. Daarna heb ik de bak schoongemaakt met bleek en gevuld en daarna weer mooi ingericht en de 3 nieuwe tijger pythons die we hebben gekocht in spanje erin gedaan.


Woensdag 19-9-2012:

Vandaag was een vrij simpele dag. Weer zoals gewoonlijk eten en water geven. Spullen voor mijn achterwand gehaald. Zoals voor strijk (een soort lijm) met tuinturf. Als je dat met water mengt krijg je een vies papje wat je lekker met je handen over de muur mag uitstrijken. Daarna heb ik de keuken schoongemaakt, geveegd en een beetje opgeruimd. Daarna heb ik de rattenslangen die ik gister heb verplaatst weer naar een nieuw hok gedaan die ik daarvoor snel heb ingericht.

Donderdag 20-9-2012:

Vandaag waren de andere stagiaires er ook weer en hebben we schoon gemaakt en bakken opgeruimd daarna zijn we weer verder gegaan aan de garage en dat is opzicht al wel redelijk mooi geworden maar nog steeds een zooitje. Ik mocht wat eerder gaan omdat ik die zelfde avond een weekendje naar Engeland ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

.

Recente Reisverslagen:

30 September 2012

6e week nasuta

25 September 2012

5e week en al op de helft.

25 September 2012

4e week nasuta

24 September 2012

3e weekje nasuta

05 September 2012

2e weekje
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 34964

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: