4e week nasuta - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 4e week nasuta - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

4e week nasuta

Blijf op de hoogte en volg Celeste

25 September 2012 | Nederland, Doetinchem

Maandag 10-9-2012:


Was een rugpijndag. Ik heb het water en voer gegeven aan de dieren. De rest had die zaterdag de net python en de gele anaconda verplaats naar een andere bak dus hebben Coen en ik de bakken van die 2 slangen schoon geschrobd en de laatste dingen gedaan, waarbij ik de hele tijd over de rand van die bak moest hangen en ik kon net bij de bodem en dan maar met een schuursponsje en doekjes dat ding schoon schrobben en droogmaken. En daarna exact hetzelfde met de konijnenbak. Daarna heb ik weer een boel kikkerbakken leeggemaakt. Daarna heb ik de winkel helemaal geveegd en laatste 10 minuten beetje spulletjes opgeruimd en toen was het al 6 uur en mocht ik gaan.


Dinsdag 11-9-2012:

Dinsdag was Bart er weer die doet normaal altijd het eten en drinken voor de dieren. Dus nu geeft hij het eten en doe ik het drinken. Daarna kwamen de ladingen met voedseldieren weer binnen dus de fruitvliegjes en springstaartjes voor de kikkers en de krekels voor de andere dieren. En die moest ik allemaal een stukje wortel geven. Daarna heb ik weer al die papiertjes gevouwen voor een export naar Japan van kikkers. Daarna heb ik alle 17 kleine rattenslangetjes eten gegeven. En daar ben je wel een uurtje zoet mee. En daarna heb ik met bart alle namen van de dieren opgeschreven voor mijn stage verslag. En omdat ik de namen wil leren.


Woensdag 12-9-2012:

Vandaag was bart er niet dus mocht ik de dieren en water en ook weer eten geven. Daarna heb ik de slangetjes bijgevoerd die gisteren niks wouden eten. Daarna heb de waterbakken van de zwarte leguanen en de straalschildpadden en die weten ook elke dag weer om die bakken weer bomvol met stro te krijgen en ontzetten smerig. En daarna heb ik weer kikkerbakjes klaargemaakt.


Donderdag 13-9-2012:

Vandaag heb ik alleen maar kikkerbakjes gemaakt en kikkers gevangen. En ik mocht om 3 uur al gaan omdat we die nacht om 1 uur weggingen naar Spanje voor de volgende reptielenbeurs.


Vrijdag 14-9-2012:

Vrijdag valt niet zoveel over te vertellen we hebben de hele dag gereden vanaf 1 uur ’s nachts tot de volgende nacht half 3 tot we eindelijk ons hotel vonden en ik nog 4 uurtjes kon slapen voordat ik er al weer uitmoest.


Zaterdag 15-9-2012:

We waren er rond een uur of 8 we stonden mooi vooraan aan een tafel van 10 meter en extreem veel ruimte achter en voor de tafel. Wouter had alle kikkers in het midden uitgesteld en de planten aan de zijkanten en nog hadden we ruimte tekort en aan het eind van de dag hadden we ruimte over dus hebben we het goed gedaan. Toen we alles op hadden gezet hebben we nog best wel een tijdje niks gedaan en gezeten. De hele tijd kwamen er zo nu en dan mensen. En pas rond een uur of 6 tot half 8 werd het echt heel druk. En er waren zoveel leuke beesten. Zoals vliegende honden, naaktkatten en insectetende muizen en zelfs een wit baby tijgertje en poolvosjes. Toen alles afgelopen was, hebben we ingepakt en zijn we gelijk weer vertrokken en hebben we de hele dag door gereden.


Zondag 16-9-01:

Zondag was ook een vrij saaie dag we hebben nog steeds de hele dag gereden en rond een uur of 7 ’s avonds waren we in doetinchem en hebben we de dieren en de planten uit geladen en hebben Mussa en Wouter me thuis gebracht. En heb ik lekker gedouched en ook gelijk maar naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

.

Recente Reisverslagen:

30 September 2012

6e week nasuta

25 September 2012

5e week en al op de helft.

25 September 2012

4e week nasuta

24 September 2012

3e weekje nasuta

05 September 2012

2e weekje
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 699
Totaal aantal bezoekers 34977

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: