2e weekje - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 2e weekje - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

2e weekje

Blijf op de hoogte en volg Celeste

05 September 2012 | Nederland, Doetinchem

Week 2

Maandag 27-8-2012:
Ik heb alle waterbakjes weer schoongemaakt en gevuld en de winkel geveegd. Daarna heb ik alle binnen buiten en zijkanten van de aquarium schoongemaakt en daar was ik eigenlijk wel de hele dag mee bezig. ’s Middags was ik aan de beurt met broodjes halen bij de esso. En hebben we met de hele boel even lekker gelunched en daarna weer verder gegaan met aquariums wassen.

Dinsdag 28-8-2012:
Ik heb vanochtend weer de waterbakjes bijgevuld en alle schildpadjes weer sla gegeven. Daarna heb ik de Dracaena’s voer gegeven en hun waterbak schoongemaakt. En wat een gemene beesten zijn dat ook je moet ze ook met je vuist haast de waterbak uitslaan anders grijpen ze je vinger vast en dan laten ze ook niet meer los. Daarna heb ik de winkel weer even geveegd en de laatste paar aquariums schoongemaakt. Na de lunch heb ik alle reptielen even besproeid en vooral de kleine baardagaampjes gaan er met hun oogjes dicht helemaal klaar voor zitten. Daarna moest ik alle kleine rattenslangen zoeken in de 2 grote bakken en heb ze alle 17 gevangen en eten gegeven en op 4 na at alles helemaal prima. Daarna kwamen er nog een paar klanten en toen was het alweer 6 uur en mochten we gaan.

Woensdag 29-8-2012:
´s Ochtends heb ik weer de waterbakjes gedaan zoals altijd en de schildpdjes en een paar leguanen eten gegeven. Daarna even een beetje schoongemaakt en een paar routine dingetjes. Verder heb ik klanten geholpen een paar hokken van kikkers schoongemaakt en verder heb ik niet extreem veel gedaan.

Vrijdag 31-8-2012:
Vrijdag had ik mijn schoonmaak manie in de keuken. Ik heb alle dingen opgeruimd en schoongemaakt. Dat mocht ook wel want de schimmel stond in het kastje dus met emmertje sop en schuursponsje ben ik een paar uur bezig geweest. Ik heb ook weer water en sla gegeven en een beetje geveegd in de winkel rond kwart over 5 gingen wouter en ik konijnen halen om op te voeren. Was ergens in keppel en die man had schuren vol met monster konijnen. Die waren echt gigantisch. Dus waren wij terug en hebben we ze gevoerd en de netpython en de anaconda pakten hem heel knullig vast dus dat konijn had na 2 minuten helemaal spastische aanvallen. En de tijgerpython sprong letterlijk op het konijn af toen het deurtje maar los deden. En toen was ket kwart over 6 en mocht ik lekker naar huis (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

.

Recente Reisverslagen:

30 September 2012

6e week nasuta

25 September 2012

5e week en al op de helft.

25 September 2012

4e week nasuta

24 September 2012

3e weekje nasuta

05 September 2012

2e weekje
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 34942

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: