6e weekje stage in Tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 6e weekje stage in Tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

6e weekje stage in Tenerife

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

03 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Maandag 28-5-2012:

Ik was vandaag lekker in het huis en heb flink gewerkt aan mijn projecten. ’s Middags ben ik met janneke, ian, Emily en astrid naar supermarkt geweest en weer even spullen ingeslagen voor de komende dagen. Daarna heb ik een aflevering van mijn serie gekeken en daarna weer flink aan het werk. Om 5 uur moest ik samen met ian koken. We hadden gepofte aardappels en hamburgers die ook nog goed gelukt waren (: Toen kwam astrid terug met de mensen van peurto colon en hebben we met zijn allen vanaf het terras gezongen naar shioban (die vandaag 20 is geworden) zodra ze de auto uitstapte. Roza en ik hebben snel alle cake aangesneden en de kaarsjes erin gezet. Toen astrid alle dingen had gecontroleerd die zij moet doen hadden we meeting en hebben we na de meeting snel de taart gehaald kaarsjes aangestoken en naar binnen gelopen en alweer gezongen. Daarna hebben we lekker met zijn alle taart gegeten.

Dinsdag 29-5-2012:

Om 9 uur moesten we weer in het huis zijn om het schoon te maken. Vanacht was Matt aangekomen. Die is hier al veel vaker geweest en doet ook echt veel dingen hier. Hij is de designer van het boek dat wij moeten maken. Ik heb ´s middags weer aan het boek gewerkt en heb die nu ook oor 98% af dus daar ben ik dan wel trots op. Als dat af is h°moet ik nog alle schetsen van het boek doen en dan is het hele deel wat ik moet doen voor het boek af. In de pauze heb ik sucker punch gekeken. En daarna weer verder gewerkt aan het boek. Om 5 uur moest ik met ian koken. Hadden we toch eindelijk fatsoenlijk eten. We hadden lekkere gepofte aardappels met hambugers. Die avond heb ik weer mijn serie gekeken en heb hier raunieck ook aangestoken met manga haha.

Woensdag 30-5-2012:

Woensdag zat ik weer een dagje op de boot samen met jack op de Royal Delfin. Waar ik aan de ene kant weer van baalde want heb nog steeds extreem veel te doen. Maar een dagje op de boot is ook wel weer leuk. We hebben weer pilot whales gezien bottlenose dolphins. Om iets over 6 kwamen we aan en zijn we gelijk met de andere 6 terug gelopen. Eenmaal in het huis aangekomen heb ik de petities gedaan en daarna gezellig met de rest gezeten en nog even geskyped. En daarna een poging gedaan mijn serie te kijken maar die liep de hele tijd vast.. om 10 uur hadden we nog meeting. Na de meeting hebben we nog even gezellig met zijn allen gezeten en heb ik voor papa en mama maar is alle leuke bezienswaardigheden hier opgezocht en autoverhuur bij het vliegveld. Ik ben lekker vroeg gaan slapen en heb nog even met esther gepraat en gekke dingen op de computer opzoeken en toen de rest binnenkwam zijn we ook maar lekker gaan slapen.

Donderdag 31-5-2012:

Om 9 uur moesten we beneden klaar staan om schoon te maken. Ik mocht alle plantjes water geven wat er nog gruwelijk veel zijn. Loop je daar met zon 8 liter water kan onder je arm overal opklimmen omdat je moet kijken of de cactus echt of nep is en dan nog water moet geven. Daarna heb ik met anne-bob gepraat wat ook weer echt leuk was vanuit Sri Lanka. Daarna heb ik mijn spullen voor het wandelboek allemaal afgemaakt. Nu moet ik alleen nog alles schetsen waar ik echt wel heel erg lang mee bezig ben. En toen dat af was heb ik de vloer van het terras gelakt tegen rotting. En daarna rond een uur of 4 ben ik begonnen met mijn stageopdracht en ben met de inhoud nu dik over de helft. Dus ben behoorlijk trots op mezelf :D ik heb na het eten nog even doorgewerkt want ik was wel lekker op dreef. Om 8 uur ging de eerste auto weg met mensen die de teide gingen beklimmen. En vanavond is Rachels laatste avond en gaan we met de overgebleven 7 mensen een film kijken en lekker optijd naar bed en mooi alleen op de kamer en dan weet ik zeker dat ik lekker kan slapen vannacht :D

Vrijdag 1-6-2012:

Vanochtend gingen we duiken en ik en ian moesten pas om kwart over 10 duiken en tom om half 9 en omdat teresa maar 1 keer wou rijden dus zaten we om iets over 8 al in puerto colon. Dus hebben we maar lekker op het strand gezeten. Om 10 uur zijn we daarheen gelopen en kwart voor 11 11 uur zaten met wetsuit en al op de boot. Heb onder water nog even lekker met een zeeschildpad geknuffeld. Tom heeft daarna op ons gewacht. En toen zijn we samen teruggegaan met de bus. Daarna heb ik met jeroen het terras verder geschilderd. Om half 6 hebben we rachel uitgezwaaid. Ik baal echt dat ze weg is en ga haar ook echt missen. Daarna heeft Emily nog meegeholpen met schilderen en is op 1 dingetje na is nu alles af dus dat scheelt alweer. We waren rond 6 uur klaar en daarna heb nog tot 8 uur aan mijn stageverslag doorgewerkt en ben ook al bijna klaar met de inhoud. Daarna moet ik nog de opmaak doen en de inleiding en voorwoord en inleiding inhoudsopgave enzo doen dan nog leuke plaatjes erbij. En dan heb ik dat tenminste af. Nou nog de webpagina van Sri Lanka en de schetsen van het boek. Dus ik ga na mijn opdracht de schetsen doen dan heb ik dat ook afgerond en daarna kan ik me mooi concentreren op de webpage. Van het weekend nog even flink doorwerken want iedereen gaat naar het siam park en weg en er blijven nog 3 mensen over en das beetje te weinig voor het strand en een weekendje werken zonder mensen en afleiding om je heen kan je toch wel flink doorwerken. Om iets voor 9 zijn we met zijn allen naar helens gegaan en heerlijk gegeten. ’s Avonds zijn we vrij optijd naar het huis gegaan en heerlijk geslapen!

Zaterdag 2-6-2012:

Ik werd rond half 10 wakker heerlijk rustig alleen op de kamer omdat iedereen naar het siam park ging. Ik heb eerst nog even lekker in bed gelezen. Toen alles opgeruimd wat van mij was en toen heerlijk lang gedoucht tot het warme water op was. Daarna al mijn kleren gewassen en maar is naar het huis gegaan en gegeten en weer verder aan het werk. Daarna hebben Matt Tom en ik surfer dude gekeken. En toen die af was pirates of the carribean. Daarna heb ik even aan school gewerkt om 8 uur kwam er een nieuw meid uit Schotland en haar kunnen we tenminste wel verstaan. ´s avonds hebben we nog american pie gekeken en halverwege kwamen alle mensen terug. Die avond ben ik lekker optijd naar bed gegaan.

Zondag 3-6-2012:

Vanochtend was ik om half 9 al in het huis omdat Shioban weg ging. Om 10 uur zijn we naar het bushokje gelopen en lekker naar het strand gegaan. Rond 1 uur belde teresa mij omdat er 2 nieuwe Nederlandse meiden kwamen. Dus die hebben we ergens in las americas opgehaald. Daarna hebben we een heerlijk (veel te warm ) dagje gehad op het strand. Daarna nog even naar de supermarkt. Toen we terugkwamen moest Roza gelijk met teresa naar het vliegveld om een iers meisje op te halen. En ik heb heerlijk gedoucht en daarna met Rose gekookt. Vanavond om half 12 moeten Teresa en waarschijnlijk roza nog naar het vliegveld om weer 2 franse jongens op te halen. Dalijk gaan we de incredible hulk kijken en dan wachten tot de 2 nieuwe jongens komen.

  • 04 Juni 2012 - 06:12

    Carla:

    Hoi Celeste,
    Nieuwe week nieuw verslag poe he je verveelt je daar niet genoeg te doen lees ik. En nog 2 nieuwelingen erbij altijd leuk en spannend. Wij zijn gisteren naar noordwijk geweest het was er in ieder geval droog alleen het zonnetje liet het weer afweten. Gezellige drukte heerlijk op een verwarmd terras gezeten, mensen kijken altijd leuk om te doen. terugweg heerlijk chinees gegeten. Vandaag opdracht van school afronden in het slingeland ziekenhuis. Moet zo gaan. Daarna verslag maken en hup weer klaar. Dus nu maar weer tot de volgende keer. Groetjes Carla

  • 09 Juni 2012 - 09:33

    Carla:

    He Celeste,
    Ik had even gekeken of je al nieuws onder de horizon had. Moet nog even wachten op je nieuwe verslag. Vanavond bij je pa en ma bbq ik zal maar mijn winterkleding aan doen want zo lekker is het hier niet. Gisteren avond een bruiloft gehad van marissa goossens het was een geweldig feest leek wel op een goeie kermis. Beetje erg laat thuis 02.15 uur vanmorgen natuurlijk weer voor dag en dauw wakker. Maar ach het kille weer houd me wel wakker. Hopelijk vanavond voetbal kijken bij je pa als ik het goed in kan schatten kan dat gewoon lijkt me leuk met zo,n stel een wedstrijd oranje kijken. Kijk jij ook daar? Zeker onder de parasol. hahaha
    Nu nog even aan mijn huiswerk dan mag ik vanavond uit, dat zegt jos toch altijd. Wens ik je nog een heel gezellig weekend en tot schrijvens.

  • 10 Juni 2012 - 20:49

    Celeste Essing:

    heee,
    ja ik heb hier ook lekker voetbal gekeken met de rest van de groep op het terras van een rastaurantje en lekkere lasagna en fanta erbij. alleen wel weer jammer dat ze verloren hebben. en dan was de bruiloft zeker wel heel gezellig als het zo laat is geworden. haha met papa erbij voetbal kijken is dat wel goed gegaan ? haha. ik mis jullie echt heel erg en met 13 daagjes ben ik alweer terug in nederland.
    dikke knuf celeste

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 34958

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: