mijn 4e weekje op tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu mijn 4e weekje op tenerife - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

mijn 4e weekje op tenerife

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

21 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Maandag 13-5-2012:

Vancohtend stonden we om 6 uur op omdat we met 8 man de roque el condo gingen beklimmen voor dat boek. Wij allemaal heel fanatiek aangekleed en eten gesmeerd en spullen ingepakt met in totaal zon 20 liter water bij ons. Maar na 2 uur kreeg ik weer heel erg last van me knie en Joris ook die een scheurtje in zijn meniscus heeft dus zijn we samen met rozemarijn teruggelopen die geen zin meer had. Om half 9 waren we weer bij ons huisje. Hebben we gedoucht want iedereen moest om de 3 seconden al het zweet van zijn hoofd vegen. Daarna hebben we rachel met de klusjes geholpen en aan ons project verder gegaan. Om half 1 zijn we naar het winkeltje gelopen eten gehaald en daarna lekker een waterijsje om 12 uur kwamen alle anderen terug die daarna ook niet zo heel veel meer hebben gedaan.

Dinsdag 14-5-2012:

Dinsdag zat ik weer lekker op de freebird one met raunieck wat weer echt super gezellig was! Die mensen zijn gewoon echt geweldig. We hebben echt super dingen gezien ook dolfijnen die ik nog nooit eerder had gezien. Ik heb pilot whales, bottlenose dolphins, common dolphins, striped dolphins en atlantic spotted dolphins. Dus het was wel een bijzonder dagje. ’s Avonds hebben we een film gekeken wat een beetje een maffe film was.

Woensdag 15-5-2012:

En woensdag zat ik gelukkig weer op de freebird :D deze keer met tom en we hebben alleen pilot whales gezien. Dus was weer een beetje jammer. En hij vroeg of ik het water in ging en had niet zo’n zin om te zwemmen. Dus werd ik het water ingegooid door tom en de crew mij maar uitlaggen. En ’s avonds hebben we alweer een film gekeken wat ook alweer een rare film was (don’t mess with the zohan).

Donderdag 16-5-2012:

En donderdag mocht ik naar de honden met roza. Dat was echt heel leuk want ze hadden 6 kleine puppies. Alleen er waren allemaal kleine kindjes die in groepen al die puppies mochten knuffelen alleen die waren alleen maar aan de oren en staart aan het trekken en aan 1 pootje rondslingeren dus was ik heel druk bezig puppies afpakken kindjes boos aankijken en zeggen dat ze voorzichtig moesten doen. Daarna moesten we daar de pony’s borstelen en mee wandelen en om 3 uur werden we al opgehaald en hebben we de rest van de middag lekker vrij gehad.

Vrijdag 17-5-2012:

Vrijdag was echt de meest fanatieke dag van de week ik heb met janneke, raunieck en esther de passage of the moon gelopen. Op de foto’s stonden dat het brede rechte paden waren maar dat was alleen de eerste 4 kilometer zo daarna hebben we zon 13 kilometer over losse stenen en steile paden geklommen en daarna weer 4 kilometer over dat brede pad terug. En om half 5 waren we klaar en om 10 uur zijn we begonnen dus we waren helemaal kapot toen we terug kwamen. Was ook weer heerlijk verbrand op me schouders borst en rug…. Toen we terug kwamen heb ik gedoucht en daarna geslapen tot 9 uur en zijn we naar helens gegaan en hebben we daar super lekker gegeten en was echt leuk en er zijn natuurlijk weer geweldige foto’s gemaakt (:

Zaterdag 18-5-2012:

Zaterdag moest ik met jeroen, tom, rose en shiobon wij de duikschool in puerto colon zijn omdat we onze eerste duikles hadden. Dat was echt super gewoon. Er kwam ook een grote groene zeeschildpad voorbij dus ik die helemaal aanraken zwemt ie precies op mijn hoofd af dus ik zo snel mogelijk helemaal panisch een eind wegzwemmen bang voor een kopstoot van een schildpad. En er waren ook allemaal van die mooie vissen onderwater. Er was ook zo’n vis met van die tentakeltjes aan de voorkant en toen die schrok kwam er ook nog echt inkt uit leek het wel. Dus dat was weer echt een super ervaring. Daarna ben ik met rose en shioban lekker wezen eten bij een restaurantje daarnaast. En dat is wel leuk want hun zijn allebei engels. En kan ik mooi op mijn engels oefenen. Daarna hebben we lekker in het appartement gezeten. Heb ik alle zeewater eraf gespoeld onder een lekkere warme douche en daarna met een boek lekker op de grote matras/bank op het terras. En daar heb ik heerlijk gelezen zonder alle mensen want die waren allemaal naar het strand. Dat is ook wel is fijn als je 24/7 15 mensen om je heen hebt. Daarna heb ik me haar gedaan en toen gingen tom jeroen en ik fast and the furios 5 gekeken en daarna verder klaarmaken en hebben we zaterdag funnight gehouden met iedereen en heet roza een quiz met opdrachten gemaakt. Wat echt superleuk was. We hadden 12 onderwerpen en bij het onderwerp film was ik de leider en moesten we allemaal onze eigen (home)video maken en we hebben dus een soort van horror titanic van 30 seconden gemaakt en die heeft nog gewoon ook (: uiteindelijk was het 12-11 voor onze groep en hebben we een champange fles van wel 80 cent daarop gedronken met zijn allen en zijn we naar los americas uitgeweest.

Zondag 20-5-2012:

Zondag werd ik rond half 2 wakker en had ik een energie kick en maar is alles opgeruimd van me bed en het reserve bed wat als mijn klerenkast dien omdat de echte klerenkast al in is ingepikt door de rest en me hele koffer gesorteert. Dus daarna was ik toch best wel een beetje trots op mezelf. Zondag ben ik even snel onder de douche geweest en heb ik met de mensen die niet naar monkey beach aan het winkelen waren lekker een paar films gekeken, gelezen en halverwege nog even een powernap genomen omdat je van niks doen ook gruwelijk moe word en als je lekker met een dekentje op de matras/bank in de dojo ligt het toch wel erg verleidelijk word (: ’s avonds heb ik met janneke even de keuken opgeruimd en het fornhuis van ons appartement schoongemaakt en jeroen en tom hebben die omgewisseld met het fornhuis van het grote huis omdat die een beetje ten einde was. Daarna zou ik met Joris koken maar teresa (mama canaria) wou koken en had geen hulp nodig dus was ik die avond ook lekker vrij. Die avond hebben we weer een film gekeken (de 3e al van die dag) en blijkbaar mag je hier zomaar bij elke gelegenheid vuurwerk afsteken dus was er alweer een mooie vuurwerkshow een paar straten verderop en aangezien wij heel hoog zitten kunnen wij dat allemaal heel goed zien. Er waren ook smileys en hartjes als vuurwerk. Dat zag er wel echt gaaf uit. En daarna zijn tom jeroen en ik halverwege de film in slaap gevallen en heeft de rest ons laten slapen en werd ik om half 1 ineens wakker en heb tom wakker gemaakt en zijn we naar ons appartementje teruggegaan.

  • 23 Mei 2012 - 09:37

    Sylvia En Harm:

    Ha Celeste,

    Je hebt het goed gedaan ?
    De zon is er.
    Tweede pinksterdag fam dag denken we aan jou.
    Heb je Orka MORGEN al gezien in het zwembad??

  • 23 Mei 2012 - 10:20

    Celeste Essing:

    als je maar hard genoeg blaast:p nee daar mogen we niet want dan vind onze baas dat we meebetalen aan het gevangenhouden van die dieren terwijl wij daar juist tegen zijn. maar als papa en mama hier zijn ga ik wel een keer stiekem daarheen want wil dat best graag zien.

    doe maar de groetjes aan iedereen

  • 24 Mei 2012 - 15:16

    Marc:

    Hey buurmeisje, je lijkt je goed te vermaken. Zal zo de foto's nog even bekijken.

    Ben zelf afgelopen weekend op Mallorca geweest, ook een beetje Spaanse sfeer proeven.

    Veel plezier nog!

    Groetjes van Middenweg 5

  • 26 Mei 2012 - 15:42

    Carla:

    He die Celeste,
    Nou mooie verslagen weer, veel gedaan. Al weer bijna aftellen 28 dagen, ben je voor de hengelose kermis weer terug.En wij ( jos en ik ) houden familie dag eerste pinksterdag en denken dan natuurlijk ook aan jou. En we hebben het ook nog over jou wat zullen je oren toeteren. Ja en het weer heel tevreden kan niet beter ik heb al aangevraagd zo te houden tot kerst en dan weer beter. hahahaah wat een gelul of niet. Nu nog even weer een avondje buiten genieten en dan morgen weer lachen met de fam.
    Jij de groetjes vanaf hier en tot leesplezier maar weer.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 28 Mei 2012 - 04:59

    Carla:

    He hoi celeste,
    Daar ben ik alweer, even verslag doen van de zonnige famdag. Om 11.30 uur begonnen met de koffie en natuurlijk de hapjes en de lekkere knabbels met de verkoelende drankjes. Bijbeppen en toen op naar de boer voor de boerengolf dat was erg leuk baggeren door de koeieflatsen, onderweg natuurlijk de bal kwijt of een stok met klomp die afbrak maarja weer gezellig.
    Weer terug naar de dekkertjes was het tijd voor een verkoeling daar was een super groot zwembad aanwezig in de achtertuin en ja wie plonst er als eerste in Mark natuurlijk gevolgd door sylvia en ik ook joyce en daphne deden mee in het water later gingen suus en jouw pa te water leuk hoor zo'n waterballet. Ben had inmiddels de bbq aangestoken dat was allemaal erg lekker. Het was dus een geslaagde dag. Bij iedereen was het winterswit er ook af en overgegaan naar zomersrood/bruin. Wel misten we 5 pers. maar manon had er een extra meegebracht ??? Weer op de hoogte nu tot de volgende keer maar weer. groetjes Caatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 34945

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: