9e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 9e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

9e weekje stage

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

23 Januari 2012 | Nederland, Overloon

Mijn 9e en bij deze dus ook mijn laatste weekje stage. Deze week was niet veel spannender dan alle andere weken. Ik heb mijn opdracht klaar en moet alleen nog een paar dingen op de computer overzetten en dan is dat ook weer helemaal af. Ik heb een paar keer ronde gelopen 's ochtends verder heb ik heel veel afgewassen en in de voerschuur gestaan. ik heb wel elke avond avondronde gelopen. ik heb vrijdag ook weer mijn zoogdieren ronde gelopen en dan mocht ik weer langs de nijlpaardjes. Daar moest ook alles helemaal schoon omdat binnenkort mensen komen kijken voor ons baby dwergnijlpaardje. Verder was het een vrijnormale week sochends loop je de ronde van de apen en maak je de hokken schoon en ga je bij de doodshoofdaapjes de muren doen en de vieze stukjes van de grond rapen, en als er tijd over is doen we ook nog de kamelen. Verder hebben we geen dieren gevangen. De kleine welpjes zijn deze week ook nog geënt en ze groeien ongelooflijk snel ik heb ze nu vanaf het begin gezien toen ze 4 dagen oud waren tot nu en ze zijn zeker de helft groter ze rennen ook al rond en beginnen al met hun pootjes te slaan en stukjes vlees te eten. Vrijdag heb ik dan getrakteerd op tompoezen omdat het mijn laatste dag was en ik ben ook wel weer blij dat ik weer lekker naar huis mag. Maar dit is dus mijn laatste verslag van Zoo Parc Overloon. 16 april ga ik naar Sri Lanka en vanaf dan kan je ook weer elke week of iets vaker een verhaal lezen van wat ik daar doe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Overloon

Stage Zoo Parc Overloon

.

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

9e weekje stage

15 Januari 2012

8e weekje stage.

11 Januari 2012

7e weekje stage

30 December 2011

6e week stage

19 December 2011

5e weekje stage
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 34948

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: