7e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 7e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

7e weekje stage

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

11 Januari 2012 | Nederland, Overloon

Na mijn weekje vakantie moest ik weer maandagmorgen om half 9 beginnen ´s ochtends heb ik met Tom de apenronde gelopen we hebben de doodshoofdaapjes een grote beurt gegeven, het zijn maar beestjes maar stinken kunnen ze heel goed. na de pauze heb ik bij de witwang gibbons een grote beurt gedaan en daarna de paden op de maidan droog gemaakt. na de 2e pauze heb ik in de voerschuur schoongemaakt en opgeruimd. Dinsdag heb ik de hele ochtend in de voerschuur gestaan afgewassen en eten gemaakt ´s middags hebben we met zijn allen de vogels op de maidan gevangen omdat het heel hard ging waaien en alle vogels zo weg zouden waaien. ´s avonds heb ik weer de avondronde gelopen. Woensdag Heb ik ´s ochtends de zoogdieren ronde gelopen. Daarna heb ik de tuindienst geholpen en alle paden van nature trail 2 drooggemaakt na de pauze heb ik in de voerschuur geholpen en daarna het plein bij de maidan stallen schoongemaakt. Donderdag was een beetje een rare dag ik liep met aniek ´s ochtends de zoogdieren ronde toen pim aniek belde dat er 2 ooievaars waren doodgegaan. dus wij gingen daarheen, we hebben alle vogels binnen omdat het dus niet zo best weer is en we denken dat ze ´s nachts ergens van geschrokken zijn en elkaar overal hebben gepikt en er zijn er dus helaas 2 aan doodgegaan en 4 zijn gewond en hebben we nu ook appart zitten alleen 1 daarvan was gewoon onhandig bezig en ergens over gestruikeld en had dus een stuk vel van zijn pootje los. Dus wij gelijk de dierenarts gebeld en heeft ze medicatie gegeven. Het is heel jammer maar dit is toch wel weer is wat anders dan stallen schoonmaken en interessant om mee te maken. Maar onderhand gaat het allemaal weer een stuk beter met de ooievaars dus dat is dan wel weer goed nieuws. Vrijdag was weer een normale dag met ´s ochtends de ronde ´s middags de stallen schoonmaken en helpen in de voerkeuken en ´s avonds weer de ronde. En vanaf nu kan ik gaan aftellen ik hoef nog maar 10 dagen en dan ben ik weer lekker in hengelo (:

  • 15 Januari 2012 - 17:29

    Mama:

    Hoi meisje,

    Altijd weer leuk om te lezen wat je meemaakt in de dierentuin. Ik hoor van veel familieleden en vrienden dat ze iedere week weer jouw belevenissen lezen. Nog 1 weekje stage en dan zit het er (jammer genoeg) weer op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Overloon

Stage Zoo Parc Overloon

.

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2012

9e weekje stage

15 Januari 2012

8e weekje stage.

11 Januari 2012

7e weekje stage

30 December 2011

6e week stage

19 December 2011

5e weekje stage
Celeste

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 34957

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Reptile Village conservation Zoo

27 Augustus 2012 - 27 Augustus 2012

Nasuta Terrarium Aquarium speciaalzaak

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Stage AWF Tenerife

14 November 2011 - 14 Januari 2011

Stage Zoo Parc Overloon

Landen bezocht: