6e week stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 6e week stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

6e week stage

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

30 December 2011 | Nederland, Overloon

sorry hij is wat laat maar ik heb lekker een weekje vakantie en het is er een beetje bij in geschoten. Maarja ben dus al lekker over de helft en afgelopen week was eigenlijk net zo als alle andere. Maandag ronde gelopen en de hokken van de wilde honden schoongemaakt. Daarna andere hokken schoongemaakt en ´s avonds weer de avond ronde gelopen. Dinsdag was weer het zelfde alleen hebben we ´s middags lekker in de regen alweer de vijver van de capibaras schoon gemaakt samen met niek en cars. Woensdag hebben raunieck en ik weer de hokken van de herten en tapiers schoongemaakt. Donderdag mochten we een uurtje eerder stoppen omdat de kertsborrel hadden om 5 uur. dus 4 uur mochten we lekker naar huis en hebben twan stacey en raunieck zich bij mij gedouched en daarna weer terug naar zoo parc. We zaten in de maskerade. rond 6 uur gingen we lekker gourmetten. Rond half 9 was af en zijn we met een heleboel van de dierverzorgers nog even naar venray geweest. En vrijdag moesten we weer lekker om half 9 beginnen maar het was gelukkig wel redelijk weer dus viel het allemaal nog wel mee en vrijdag werd ik rond half 6 weer opgehaald en nu heb ik heerlijk een weekje vakantie. en dat was het wel weer volgende week komt er weer een nieuw verslag (: