3e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu 3e weekje stage - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Celeste Essing - WaarBenJij.nu

3e weekje stage

Door: Celeste essing

Blijf op de hoogte en volg Celeste

05 December 2011 | Nederland, Overloon

Een klein beetje laat maar hier toch mijn verslag. Maandagochtend was een iets minder begin van de week. Nik en ik moesten gelijk om half 9 de capibara vijver schoongemaakt. Dus we mochten heerlijk zon giga waterpak aan en als je een stap zette dan kwamen allemaal kleine gas belletjes omhoog en dat rook niet echt heel lekker. Maar uiteindelijk was de vijver toch wel mooi schoon. Dinsdag heb ik de ronde gelopen van de cheeta's en de wilde honden. Die middag heb ik voer gemaakt. Dinsdag heb ik de stallen van de tapiers de herten en joep de vicuna en de zwarte ooievaar schoongemaakt en 's avonds weer mijn ronde gelopen. En woensdag het hoogte punt van de week kwamen mijn ouders en de buren nog gezellig langs (: De rest van de week zag er wel redelijk hetzelfde uit 's ochtends ronde lopen verblijven schoonmaken en de vaste verzorgers helpen met de klusjes die gedaan moeten worden en 's avonds weer de ronde gelopen. Maandag tot woensdag hadden we een meisje van de middelbare school bij Zoo Parc Overloon. Van woensdag tot vrijdag wam het tweeling zusje van Jennie Nimi bij ons stage lopen. Vrijdag was er ook nog een jongen met zijn begeleider bij ons om te kijken of dit iets is wat hij leuk vond. Verder heb ik niet heel veel te vertellen en volgende week weer een verslag.

• 07 December 2011 - 17:56

Marc:

Hey Celeste,

Nou ben je het hoogtepunt van week 3 vergeten te vermelden in het verslag. Het bezoek van je moeder, vader, buurvrouw en buurman op woensdag .... ff aanpassen hè ;-)

• 08 December 2011 - 08:53

Carmen:

Hoi Meis,
    Leuk om te horen dat het je bevalt. Als je je verveelt horen we het graag. Komen we je een bezoekje brengen.
    GRoetjes Carmen

• 08 December 2011 - 16:58

Manon :

Heey Celes,

Volgens mij heb je het naar je zin bij al die beessies ;).
    Maar hoe bevalt het soort van op kamers zitten je? Kook je je eigen potje? Uiteraard ga je op tijd naar bed en gedraag je je? Daar ga ik vanuit ;P (en anders zou je dit toch niet in een verslag vertellen maar horen we het met kerst ofzo wel.)

Veel plezier nog, groetjes je nichie Manon

• 08 December 2011 - 19:45

Frank En Marlieke:

Hi Celeste,

Ik was mama gisteren vergeten te vragen hoe het je vergaat, maar nu kan ik het lezen uit eerste hand.
    Wat een leuke studie heb je toch!
    Natuurlijk is een stage niet altijd even leuk (ik meen dit tussen de regels door te lezen..), maar al met al toch een enorm leuke ervaring.
    We loggen over een tijdje nog eens in voor meer nieuws. >"-[ [ [ [ ~~~

• 09 December 2011 - 18:29

Heidi:

Hallo Celeste
    Leuk te lezen wat je allemaal moet doen, ga ik vaker doen.
    Ik wens je nog veel plezier met je stage.
    Groeten van mij en ook van Reind en Niek.